Reserveer direct: +31 (0)495 63 08 64

Reviews Lu & Na

Beoordelingen
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn! Dit bereiken we door ons bedrijf vol toewijding te runnen en onze bezoekers te laten kennismaken met onze fascinatie voor vuur, om ze zo een unieke eetervaring te bieden. De vele tevreden reacties en aanmoediging zoals die hieronder, dat is waar wij het iedere keer weer voor doen.
Man strooit korrels zout over vlees. Brick wall pattern
Of bekijk onze vele reviews!

Zelf een review achterlaten?

Hieronder vindt u een selectie van de reviews die onze bezoekers hebben achtergelaten. Wil je meer ervaringen lezen? Klik dan door naar onze Google-pagina of Tripadvisor-pagina om alle beoordelingen te bekijken. Heb je zelf bij ons genoten van een heerlijke maaltijd? Dan waarderen wij het enorm als je ook een review achterlaat en je ervaring met anderen deelt.

Ervaring delen

~ Tigran Akhumyan

Review uitgelicht

We hebben een uur gereden en eindelijk mogen meemaken wat de hype is van dit restaurant! Heerlijk gegeten, we hebben de tomahawk genomen met 2 personen en het was echt om je vingers bij af te likken, zo goed heb ik hem nog nooit gehad! De wijnen waren uitstekend en pasten heel goed bij het vlees! Voorgerechten waren ook echt heerlijk! Je betaalt wat, maar daar krijg je het dubbel voor terug.

Wij komen vaker terug!

5/5
Het is een fijne inrichting en het personeel is heel aardig. Het eten is echt fantastisch. Je bent wel wat meer kwijt, maar dat is het waard.
Sandra van Marle 22-04-2026
5/5
Super fijn en gezellig en vooral heerlijk restaurant. Wij kwamen uit Groningen en hebben genoten van het voortreffelijke vlees. Ook de bediening was vriendelijk en de eigenaar echt een toffe kerel.
Eduard Zijlstra 21-04-2026
5/5
Erg lekker gegeten, heel vriendelijk personeel
Theo Snelleman 13-04-2026
5/5

We hebben een uur gereden en eindelijk mogen meemaken wat de hype is van dit restaurant! Heerlijk gegeten, we hebben de tomahawk genomen met 2 personen en het was echt om je vingers bij af te likken, zo goed heb ik hem nog nooit gehad! De wijnen waren uitstekend en pasten heel goed bij het vlees! Voorgerechten waren ook echt heerlijk! Je betaalt wat, maar daar krijg je het dubbel voor terug. 

Wij komen vaker terug!

Meer lezen Minder lezen
Tigran Akhumyan 19-05-2026
4/5
Goede kwaliteit vlees, prijs ligt wat hoger maar dat wisten we.
Rafaela vd Helden 10-04-2026
5/5
Samen met mijn collega bij LU & NA gegeten en het was een absolute belevenis. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was meer dan goed. Perfect bereid, vol van smaak en van top kwaliteit. De bediening was vriendelijk en de sfeer gezellig. Voor zon culinaire ervaring is het elke euro meer dan waard. Wij komen absoluut terug!
Meer lezen Minder lezen
Andrew Mitchell 02-04-2026
5/5

Afgelopen week zijn wij bij Lu & Na geweest voor de wijnproeverijavond. Deze avond bestond uit een 3-gangenmenu met tartaar, picanha en tiramisu. Alles was super bereid en duidelijk met zorg klaargemaakt.

Het enige kleine puntje is dat je bij zo’n vast menu niet kunt uitwijken naar een ander gerecht als iets niet helemaal je smaak is. Dat is natuurlijk wel logisch bij een proeverijavond, maar goed om te weten.

De prijs-kwaliteitverhouding was verder top! Er zaten 4 wijnen bij en deze werden tussendoor ook nog eens netjes bijgeschonken.

Daarnaast is het restaurant erg gastvrij. Leuk personeel en een vriendelijke eigenaar, wat de avond extra gezellig maakte.

Wij komen hier zeker nog eens terug om à la carte te eten!

Meer lezen Minder lezen
GlobeByTwo 20-03-2026
5/5

Gewoon een goede stuk vlees en perfect gebakken(bbq) eigenaar is in voor een praatje en uitleg over het vlees.

De prijs is wel hoger maar komop wel een stuk puur vlees krijg je er voor terug. Geen poes pas van sausjes en kruiden mixen. Peper en zout meer niet.

Sharon Stijnen 19-02-2026
5/5

Na 3 jaar weer een keertje gaan eten, met ons 2en. Je kunt hier alleen heerlijk mals wagyu en black angus vleesgerechten bestellen, van de grill. Je moet dus wel een vleeseter zijn wil je hier gaan eten. Bij de meeste gerechten kun je kiezen uit verschillende groottes porties vlees. Wij hadden een heerlijke carpaccio en gamba van de grill als voorgerecht en een sharing classic menu besteld, classic: wagyu a5+ met bavette en Rib eye van het black angus rund. Dit gecombineerd met een wit wijntje vooraf en een lekker glas rode wijn bij het hoofdgerecht.

Je kunt ook een nagerecht bestellen, 3 soorten waarvan ik een napoleon bestelde: bladerdeeg met room.

Al met al, wij hebben hier weer lekker gegeten.

Voor de normale doorsnee portemonnee geen restaurant waar je maandelijks iets gaat eten, maar de vleesliefhebber zal hier zeker vaker terugkomen.

Meer lezen Minder lezen
marcel van den heuvel 18-11-2025
5/5
We hebben echt super lekker gegeten. Super mooi restaurant. Bediening is vriendelijk, professioneel en goed in hun werk! We hebben echt genoten van de heerlijke stukken vlees
Ginger Klein 10-02-2026
4/5
We hebben zo genoten bij Lu&na. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en de eigenaar heeft ons zeer goed geadviseerd. Uiteraard zijn we voor de Wagyu carpaccio gegaan als voorgerecht en hebben we als hoofdgerecht de signature sharing voor 2 personen, Elegance genomen. Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook heerlijk mals exclusief vlees. Heel fijn dineren, intieme sfeer en zeker de moeite waard.
Meer lezen Minder lezen
Dina Elina 04-12-2025
5/5

Wat een onverwachte ontdekking! We reden richting Kelpen-Oler en kwamen uit bij een boerderij-achtige locatie. Eerst even gedacht: “Zal dit wel wat zijn?”. Maar wat volgde was fenomenaal.

We werden ontvangen door de eigenaar, een man met humor én kennis. Toen hij hoorde dat ik de WSET2 had gevolgd en docenten kende, grapte hij meteen: “Joh, dit is geen examen voor mij hè”. Die luchtige sfeer zette meteen de toon voor een topavond.

Als voorgerecht genoten we van een sublieme combinatie van wagyu en burrata. Boterzacht vlees en romige burrata, perfect in balans. Het hoofdgerecht: ribeye, medium gebakken, vergezeld door knapperige aardappeltjes, verse asperges en een brioche met tapenade die écht vers gemaakt smaakte. Alles was kraakvers en perfect bereid.

De wijn, afkomstig uit Armenië waar de eigenaar zelf vandaan komt, was een prachtige verrassing en paste perfect bij de gerechten.

Kortom: een avond vol smaak, gastvrijheid en humor. Hier kom je niet alleen voor het eten, maar ook voor de ervaring. Absolute aanrader voor iedereen die houdt van kwaliteit en een persoonlijke touch!

Meer lezen Minder lezen
ayleen Boonstra 27-08-2025
5/5
Afgelopen zaterdag zijn we vanuit de bollenstreek speciaal afgestreken naar Limburg om Lu & Na te bezoeken. Vanaf het moment dat we binnen kwamen werden we met open armen ontvangen door Arman en hij heeft ons samen met zijn personeel een onvergetelijke avond bezorgd. Wat heeft deze man passie voor ze werk! Heerlijk gegeten en wat een mooie wijnen! Wij komen zeker weer terug!
Meer lezen Minder lezen
stefan ippel 15-09-2025
5/5

Tijdje geleden gaan eten bij Lu & Na Woodstone Barbecue in Kelpen. En... wat hebben wij genoten!

Na een ontvangst van Arman, waarbij je je meteen thuis voelt in hun fantastisch ingerichte en warme restaurant, mochten wij plaats nemen voor een fantastische avond.

Als aperitief kregen wij een lapje van echt overheerlijke tonijn met een geroosterde amandel erop. We wisten toen al dat we aan een avond zouden beginnen die wij ons nog lang zouden herinneren.

Als voorgerecht werd er 3x carpaccio, tropicale gamberoni en vegetarian tartar besteld. Wat op tafel kwam smaakte net zo goed als hoe het eruit zag. Ikzelf had de carpaccio, en heb er echt al heel veel geproefd, maar deze was echt van een heel ander niveau.

De hoofdgerechten waren 1x de picanha, 1x de blue fin tonijn, 1x de bresse chicken thighs en voor 2 een bbq sharing platter met bisteka alla Fiorentina,

entrecote, en ribeye.

Alemaal van Australian Black Angus 200 dagen grain fed van John Dee.

Of het nu de picanha, de kip, de tonijn of het vlees op de bbq platter was, het was zo fantastich goed allemaal. Vooral ook het aan tafel snijden en op smaak brengen van de bbq platter is iets unieks.

We kregen van het huis ook nog een lapje Waygu vlees klasse 5a. Onwerkelijk hoe goed dit smaakte. Dit moet je gewoon echt eens geproefd hebben.

Als dessert hadden we 4x de tiramisu. Overheerlijke espresso, en dan hebben we de drank nog niet benoemd.

Echt heerlijke Armeense wijn, Plantation XO rum en Ararat XO brandy maakten deze avond compleet alsook de speciaal biertjes.

Wij willen Arman en zijn vrouw Anahit, evenals Karin bedanken voor een grandioze beleving. We zaten er iets meer dan 5 uur in een heerlijke sfeer. Het totale plaatje klopte hier, hier werken ze met veel liefde en passie voor eten.

Raden wij dit restaurant aan...

Ja, absoluut! Hier gaan eten ga je zeker geen spijt van krijgen!

Meer lezen Minder lezen
Pascal Cloudt 01-05-2025
5/5
Heerlijk! Wat een goede ervaring, van ontvangst tot bediening tot het eten was perfect. Ze nemen ook echt de tijd voor je als je vragen hebt. Kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.
Renzo 27-08-2025
5/5
Als je van goed vlees houd, dan moet je echt hier gaan eten. het vlees is zo mals dat je het bijna met een lepel kan snijden. En het personeel zorgt er voor dat je je als God in Frankrijk voelt
peer deijnen 01-10-2025
5/5

Prachtige ambiance met bijzonder en vooral voortreffelijk lekker vlees van de barbecue.

Een avond dineren is hier een bijzondere ervaring. Een absolute aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar. De kwaliteit van het vlees is de prijs zeker waard.

Hugo de Jager 03-05-2025
5/5
Wat een top restaurant is dit, maar dan moet je wel echt van vlees houden! Wij hebben hier met z’n tweeën gegeten en hadden vooraf gereserveerd. Bij de reservering al aangekondigd dat we een klein hondje bij ons zouden hebben en dat was zeker geen probleem. De bediening kwam meteen zonder dat we dit vroegen een bakje water brengen. De bediening is uiterst kundig en vriendelijk en er wordt goed uitgelegd hoe een en ander qua mogelijkheden voor bestellen van menu’s werkt. De menu’s worden met veel zorg bereid en opgediend, alles ziet er perfect uit en de sfeer is ook warm qua aankleding. Wij gaan hier zeker terug komen en wat ons betreft is dit een erg aanbevelingswaardig restaurant!!
Meer lezen Minder lezen
Leon Toonen 27-01-2026
5/5
Heerlijk gegeten bij Lu&Na met mijn collega's als bedrijfsuitje. De dagverse vis is de beste die ik ooit heb gehad en de wijn en whisky waren voortreffelijk! De service was snel en heel vriendelijk en de sfeer was erg warm en gezellig. Perfect voor een kerstdiner of een romantisch etentje 😉
Meer lezen Minder lezen
Merel Melchers 29-05-2024
4/5

Met een groep wezen eten bij de Salt Bae van Kelpen Oler. Super mooie locatie aan het einde van de wereld. JA het is wat duurder maar JA ze leveren ook. Vlees was niet normaal lekker net als de side dishes. Respect dat een restaurant weigert om frietjes en mayo bij te serveren, iets wat eigenlijk ook totaal onnodig is zoveel smaak zat er overal aan.

En waarom dan toch geen 5 sterren? We blijven wel Nederlanders hé dus er is altijd wat te zeuren :-) . Had zelf de gamba’s als voorgerecht en kreeg een soort van tartaar. Vond deze ietwat te olie achtig. Verder personeel super vriendelijk maar mag qua kleding uniformer, plus zat niet echt een logische verdeling in wie-wat deed leek het af en toe.

Al met al top restaurantje in Kelpen-Oler welke ik iedereen kan aanbevelen om er eens een lekkere lap vlees te gaan eten.

Meer lezen Minder lezen
Henk Henkssen 09-12-2025
5/5
Heerlijk gegeten bij Lu&Na! Het vlees is echt super lekker, perfect bereid! Ik vond het fijn dat er ook gerechten waren die bedoeld zijn om te delen, zodat je verschillende soorten vlees kunt proeven. Ook de bijgerechten zijn echt van goede kwaliteit. Het is een wat duurder restaurant maar dat is volledig terecht want de kwaliteit is ook echt een flinke stap hoger. Het is een mooi, stijlvol en gezellig restaurant en ik vind het fijn dat ze het restaurant vrij ruimtelijk hebben ingedeeld. De keuze van het meubilair voelt knus en intiem maar je zit niet bij je buren op schoot waardoor je hier een fijne, romantische date kunt hebben en elkaar kunt verstaan. Daarnaast was het personeel heel lief, en nemen de tijd voor je om het menu toe te lichten. Ik kom hier zeker terug! Aanrader!
Meer lezen Minder lezen
Sannn draaa 08-12-2025
5/5

Om ons "10 jaar samen zijn" te vieren zouden mijn vriendin en ik een weekje weggaan. We stonden op het punt om te vertrekken toen we gebeld werden door de verhuurder van ons hutje in de Ardennen met de medeling dat door de vrieskou waren de leidingen bevroren en gesprongen. Ergo ons tripje ging helaas niet door.. Dat was natuurlijk erg balen.

We wilde niet bij de pakken neer blijven zitten en besloten bij Lu+Na te vragen of wij onze reservering konden verplaatsen naar deze avond. Dat kon gelukkig én wat was dat een goede zet.

Arman en zijn team hebben ons de hele avond goed in de watten gelegd. Goede en vriendelijke service met persoonlijke aandacht. Maar, het eten zelf was net zo subliem. Alles wordt bereidt op een grote houtgestookte barbecue, midden in de zaak.

We kozen voor "Signature & Sharing - Platinum", een plank met Thomahawk steak, ossenhaas en waygu A5+ ( want bij Lu+Na serveren ze alleen de beste kwaliteit vlees ;)) met gegrilde groenten, aardappel en Armeens flatbread met chimichurri. Het vlees smolt bijna in je mond en alles was heerlijk van smaak. Fenomenaal!

Ik ben als bierbrouwer dagelijks bezig met het creëeren en combineren van smaken, maar ook met drank-spijs combinaties. Arman heeft goede wijnsuggesties gedaan voor bij het eten, ik was echt onder de indruk van deze pairings.

Om een lang verhaal kort te houden:

Het concept van Lu+Na is tot in de puntjes uitgewerkt en klopt helemaal. Chapeau!

Ik raad iedereen aan om hier een keer te gaan dineren, het is een fantastische beleving!

Meer lezen Minder lezen
Sander van der Scheer 19-04-2024
5/5
Een voortreffelijke en bijzonder smaakvolle ervaring gehad bij Lu-Na. Het vlees was buitengewoon mals en smaakvol, en smolt letterlijk in je mond. Ze hielden rekening met ons Keto/Carnivoor dieet, wat de ervaring voor ons nog beter maakte. De service was uitstekend en het restaurant is prachtig ingericht. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Meer lezen Minder lezen
Celine van Duijn 16-08-2025
5/5
Super lekker kwaliteit vlees verfijnde smaak en super vriendelijk personeel. We komen zeker terug ook al is dit 2 uur rijden voor ons uit België
bianca de baets 19-02-2026
5/5

Echt puur eten zonder poespas!!

Prachtige zaak waar de eigenaar en de gastvrouw je vriendelijk en enthousiast ontvangen, je proeft de passie bij binnenkomst, en de geuren vanuit de open keuken laten je meteen watertanden!

Kundige gezellige bediening.

We hebben echt fantastisch lekker gegeten en genoten van de heerlijke Armeense wijn, ik vond het fantastisch dit prachtige wijnland te leren kennen!

Het is niet goedkoop maar door de hoge kwaliteit en versheid van de producten iedere cent waard! Wij komen gauw terug (en dan is mijn tafelgenote niet ziek 😉). Bedankt voor jullie passie en enthousiasme!!

Meer lezen Minder lezen
Myra 22-06-2024
5/5
Heerlijk gegeten prima sfeer en vriendelijk personeel
Ingrid 20-01-2026
5/5

Onze eerste keer en zeker niet de laatste keer! Wat een warm ontvangst, fijne sfeer en het vlees is buitengewoon lekker!!

Een echte aanrader vanuit Zeeuws-Vlaanderen🤩👍🏻

Serena van Tiel 01-06-2025
5/5

Na een dagje SPA Francorchamps hebben we besloten om op de terugweg een steakhouse op te zoeken. Op de route lag Lu & Na, we konden dezelfde dag terecht met 5 personen. Nette ontvangst waarbij de jassen en petten verzocht werden achter te laten bij de garderobe.

Als voorgerecht de tartaar genomen, werkelijk ongekend. En als hoofdgerecht de ‘IMPERIAL’ met 4 personen. Wij hebben nog nooit zulk lekker vlees gegeten, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Werkelijk verrukkelijk! Meer dan genoeg om voldaan door te rijden naar huis. Dikke 10!

PS: wij komen zeker nog eens terug (vanuit Enschede!)

Meer lezen Minder lezen
Sam Steneker 18-02-2025
5/5
De bediening, het eten en de wijn was uitmuntend. Zeker een aanrader en we komen zeer zeker aantallen keren terug!
S.A. Hulsebos 17-12-2025
5/5
Vanavond gaan eten. Heerlijk!!! eten gehad, voorgerecht, tomahawk als hoofdgerecht en een toetje. Voldoende gedronken. € 175 pp maar dubbel en dik de moeite waard.
Remco Cox 16-10-2025
5/5

Bij deze keuken staat alles in het teken van exclusieve soorten vlees die zonder veel overbodige franje worden bereid. Ook worden er speciale wijnen en whiskeys geserveerd. Verder zijn de eigenaars heel aardige en gastvrije mensen.

Wij hadden de Wagyu, steak tartare, mojama tonijn en Tomahawk steak. Meerdere lekkere wijnen en Japanse whiskey. Bij vertrek bood de gastheer ons nog een Armeense whiskey aan op het huis.

Meer lezen Minder lezen
Henk Mertens 17-09-2025
5/5

Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en ambience, waar je letterlijk en figuurlijk een kijkje in de keuken mag nemen. Alle gerechten worden bereidt op open vuur. Personeel is erg vriendelijk en bediening is snel.

Het eten zelf was fantastisch, vlees eten voor gevorderden. Heerlijke Wagyu, ossenhaas en tomahawk gegeten. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar zeer zeker gerechtvaardigd voor wat je krijgt.

Al met al een échte aanrader.

Meer lezen Minder lezen
Robin van Arkel 05-03-2024
5/5
Lu&Na heeft ons wederom verbaasd! We hebben genoten van het heerlijke kwalitatief goede vlees/ eten, de lekkere wijn en persoonlijke aandacht. Tot snel!
Renate Knoops 19-05-2026
5/5
Het restaurant ziet er sfeervol uit. De bediening is erg vriendelijk en het eten is fenomenaal! Daarnaast mochten we ook een kijkje nemen in de keuken! We komen zeker nog een keer terug! Ik raad de mensen zeker aan om hier te gaan eten!
Lisanne Hendriks 10-06-2025
5/5
Geweldig restaurant. Eigenaar met veel passie en liefde voor de zaak. Voor wie écht goed vlees en eten kan waarderen een absolute aanrader. Je voelt bij binnenkomst al dat de eigenaar hart heeft voor zijn zaak. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht niks op aan te merken. Alleen maar lof vanuit onze kant. Ik schrijf niet snel een recensie, maar ik dit geval kon ik niet achterblijven. Chapeau. Keep up the good work!
Meer lezen Minder lezen
Asha Lübkemann 21-06-2023
5/5
Super sfeervol restaurant met heerlijk eten! Bediening was ontzettend sympathiek en wisten waar ze het over hadden. Echt een aanrader als je van een goed stuk vlees houdt!
Luna Hanssen 06-01-2026
4/5
We hebben zo genoten bij Lu&na. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en de eigenaar heeft ons zeer goed geadviseerd. Uiteraard zijn we voor de Wagyu carpaccio gegaan als voorgerecht en hebben we als hoofdgerecht de signature sharing voor 2 personen, Elegance genomen. Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook heerlijk mals exclusief vlees. Heel fijn dineren, intieme sfeer en zeker de moeite waard.
Meer lezen Minder lezen
Dina Elina 18-12-2026
4/5
Heerlijk gegeten in een leuke tent. Bediening wat chaotisch maar zeer vriendelijk en behulpzaam. Vind het voorgerecht, de antipasti wel wat prijzig voor het geen wat je krijgt. Was wel lekker! Hoofdgerechten zijn ook goed bevallen maar de topper is toch wel het vlees van de BBQ!
Knok Erwt 11-06-2021
4/5
Zowel de gastheer/eigenaar als het personeel zijn zeer vriendelijk. Hartelijke ontvangst, goede uitleg bij het vlees, wijnen van hun eigen wijnhuis in Armenië. Kortom geweldig!
Lars Voorjans 03-02-2026
4/5
Heerlijk gegeten, goede en flinke stukken vlees. Iets duurder dan gemiddeld maar daar was het eten ook naar. Locatie minder maar dat mocht de pret niet drukken. (100 € 2p)
A ten Kate 04-06-2026
5/5
Ik ben er geweest in verband met mijn werk, wat een leuke trotse eigenaar. Mooie verzorgde inrichting, en alles gebakken op kolen.
nils Jonkhout-Geurts 11-10-2023
Cookies op Lu & Na Woodstone Barbecue Lu & Na Woodstone Barbecue gebruikt zowel functionele als analytische cookies. Hierdoor kan de website goed functioneren en worden bezoeken op de website goed gemeten. Daarnaast kunnen er marketingcookies worden geplaatst als je deze accepteert. Met marketingcookies kunnen wij de ervaring op onze website persoonlijker en meer gestroomlijnd maken. We kunnen je namelijk nuttige advertenties laten zien en zo je ervaring persoonlijker maken. Liever toch geen marketingcookies? Dan kun je deze hieronder weigeren. We plaatsen dan enkel het standaardpakket van functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.
Accepteren Weigeren