Hieronder vindt u een selectie van de reviews die onze bezoekers hebben achtergelaten. Wil je meer ervaringen lezen? Klik dan door naar onze Google-pagina of Tripadvisor-pagina om alle beoordelingen te bekijken. Heb je zelf bij ons genoten van een heerlijke maaltijd? Dan waarderen wij het enorm als je ook een review achterlaat en je ervaring met anderen deelt.
We hebben een uur gereden en eindelijk mogen meemaken wat de hype is van dit restaurant! Heerlijk gegeten, we hebben de tomahawk genomen met 2 personen en het was echt om je vingers bij af te likken, zo goed heb ik hem nog nooit gehad! De wijnen waren uitstekend en pasten heel goed bij het vlees! Voorgerechten waren ook echt heerlijk! Je betaalt wat, maar daar krijg je het dubbel voor terug.
Wij komen vaker terug!
We hebben een uur gereden en eindelijk mogen meemaken wat de hype is van dit restaurant! Heerlijk gegeten, we hebben de tomahawk genomen met 2 personen en het was echt om je vingers bij af te likken, zo goed heb ik hem nog nooit gehad! De wijnen waren uitstekend en pasten heel goed bij het vlees! Voorgerechten waren ook echt heerlijk! Je betaalt wat, maar daar krijg je het dubbel voor terug.
Wij komen vaker terug!
Afgelopen week zijn wij bij Lu & Na geweest voor de wijnproeverijavond. Deze avond bestond uit een 3-gangenmenu met tartaar, picanha en tiramisu. Alles was super bereid en duidelijk met zorg klaargemaakt.
Het enige kleine puntje is dat je bij zo’n vast menu niet kunt uitwijken naar een ander gerecht als iets niet helemaal je smaak is. Dat is natuurlijk wel logisch bij een proeverijavond, maar goed om te weten.
De prijs-kwaliteitverhouding was verder top! Er zaten 4 wijnen bij en deze werden tussendoor ook nog eens netjes bijgeschonken.
Daarnaast is het restaurant erg gastvrij. Leuk personeel en een vriendelijke eigenaar, wat de avond extra gezellig maakte.
Wij komen hier zeker nog eens terug om à la carte te eten!
Gewoon een goede stuk vlees en perfect gebakken(bbq) eigenaar is in voor een praatje en uitleg over het vlees.
De prijs is wel hoger maar komop wel een stuk puur vlees krijg je er voor terug. Geen poes pas van sausjes en kruiden mixen. Peper en zout meer niet.
Na 3 jaar weer een keertje gaan eten, met ons 2en. Je kunt hier alleen heerlijk mals wagyu en black angus vleesgerechten bestellen, van de grill. Je moet dus wel een vleeseter zijn wil je hier gaan eten. Bij de meeste gerechten kun je kiezen uit verschillende groottes porties vlees. Wij hadden een heerlijke carpaccio en gamba van de grill als voorgerecht en een sharing classic menu besteld, classic: wagyu a5+ met bavette en Rib eye van het black angus rund. Dit gecombineerd met een wit wijntje vooraf en een lekker glas rode wijn bij het hoofdgerecht.
Je kunt ook een nagerecht bestellen, 3 soorten waarvan ik een napoleon bestelde: bladerdeeg met room.
Al met al, wij hebben hier weer lekker gegeten.
Voor de normale doorsnee portemonnee geen restaurant waar je maandelijks iets gaat eten, maar de vleesliefhebber zal hier zeker vaker terugkomen.
Wat een onverwachte ontdekking! We reden richting Kelpen-Oler en kwamen uit bij een boerderij-achtige locatie. Eerst even gedacht: “Zal dit wel wat zijn?”. Maar wat volgde was fenomenaal.
We werden ontvangen door de eigenaar, een man met humor én kennis. Toen hij hoorde dat ik de WSET2 had gevolgd en docenten kende, grapte hij meteen: “Joh, dit is geen examen voor mij hè”. Die luchtige sfeer zette meteen de toon voor een topavond.
Als voorgerecht genoten we van een sublieme combinatie van wagyu en burrata. Boterzacht vlees en romige burrata, perfect in balans. Het hoofdgerecht: ribeye, medium gebakken, vergezeld door knapperige aardappeltjes, verse asperges en een brioche met tapenade die écht vers gemaakt smaakte. Alles was kraakvers en perfect bereid.
De wijn, afkomstig uit Armenië waar de eigenaar zelf vandaan komt, was een prachtige verrassing en paste perfect bij de gerechten.
Kortom: een avond vol smaak, gastvrijheid en humor. Hier kom je niet alleen voor het eten, maar ook voor de ervaring. Absolute aanrader voor iedereen die houdt van kwaliteit en een persoonlijke touch!
Tijdje geleden gaan eten bij Lu & Na Woodstone Barbecue in Kelpen. En... wat hebben wij genoten!
Na een ontvangst van Arman, waarbij je je meteen thuis voelt in hun fantastisch ingerichte en warme restaurant, mochten wij plaats nemen voor een fantastische avond.
Als aperitief kregen wij een lapje van echt overheerlijke tonijn met een geroosterde amandel erop. We wisten toen al dat we aan een avond zouden beginnen die wij ons nog lang zouden herinneren.
Als voorgerecht werd er 3x carpaccio, tropicale gamberoni en vegetarian tartar besteld. Wat op tafel kwam smaakte net zo goed als hoe het eruit zag. Ikzelf had de carpaccio, en heb er echt al heel veel geproefd, maar deze was echt van een heel ander niveau.
De hoofdgerechten waren 1x de picanha, 1x de blue fin tonijn, 1x de bresse chicken thighs en voor 2 een bbq sharing platter met bisteka alla Fiorentina,
entrecote, en ribeye.
Alemaal van Australian Black Angus 200 dagen grain fed van John Dee.
Of het nu de picanha, de kip, de tonijn of het vlees op de bbq platter was, het was zo fantastich goed allemaal. Vooral ook het aan tafel snijden en op smaak brengen van de bbq platter is iets unieks.
We kregen van het huis ook nog een lapje Waygu vlees klasse 5a. Onwerkelijk hoe goed dit smaakte. Dit moet je gewoon echt eens geproefd hebben.
Als dessert hadden we 4x de tiramisu. Overheerlijke espresso, en dan hebben we de drank nog niet benoemd.
Echt heerlijke Armeense wijn, Plantation XO rum en Ararat XO brandy maakten deze avond compleet alsook de speciaal biertjes.
Wij willen Arman en zijn vrouw Anahit, evenals Karin bedanken voor een grandioze beleving. We zaten er iets meer dan 5 uur in een heerlijke sfeer. Het totale plaatje klopte hier, hier werken ze met veel liefde en passie voor eten.
Raden wij dit restaurant aan...
Ja, absoluut! Hier gaan eten ga je zeker geen spijt van krijgen!
Prachtige ambiance met bijzonder en vooral voortreffelijk lekker vlees van de barbecue.
Een avond dineren is hier een bijzondere ervaring. Een absolute aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar. De kwaliteit van het vlees is de prijs zeker waard.
Met een groep wezen eten bij de Salt Bae van Kelpen Oler. Super mooie locatie aan het einde van de wereld. JA het is wat duurder maar JA ze leveren ook. Vlees was niet normaal lekker net als de side dishes. Respect dat een restaurant weigert om frietjes en mayo bij te serveren, iets wat eigenlijk ook totaal onnodig is zoveel smaak zat er overal aan.
En waarom dan toch geen 5 sterren? We blijven wel Nederlanders hé dus er is altijd wat te zeuren :-) . Had zelf de gamba’s als voorgerecht en kreeg een soort van tartaar. Vond deze ietwat te olie achtig. Verder personeel super vriendelijk maar mag qua kleding uniformer, plus zat niet echt een logische verdeling in wie-wat deed leek het af en toe.
Al met al top restaurantje in Kelpen-Oler welke ik iedereen kan aanbevelen om er eens een lekkere lap vlees te gaan eten.
Om ons "10 jaar samen zijn" te vieren zouden mijn vriendin en ik een weekje weggaan. We stonden op het punt om te vertrekken toen we gebeld werden door de verhuurder van ons hutje in de Ardennen met de medeling dat door de vrieskou waren de leidingen bevroren en gesprongen. Ergo ons tripje ging helaas niet door.. Dat was natuurlijk erg balen.
We wilde niet bij de pakken neer blijven zitten en besloten bij Lu+Na te vragen of wij onze reservering konden verplaatsen naar deze avond. Dat kon gelukkig én wat was dat een goede zet.
Arman en zijn team hebben ons de hele avond goed in de watten gelegd. Goede en vriendelijke service met persoonlijke aandacht. Maar, het eten zelf was net zo subliem. Alles wordt bereidt op een grote houtgestookte barbecue, midden in de zaak.
We kozen voor "Signature & Sharing - Platinum", een plank met Thomahawk steak, ossenhaas en waygu A5+ ( want bij Lu+Na serveren ze alleen de beste kwaliteit vlees ;)) met gegrilde groenten, aardappel en Armeens flatbread met chimichurri. Het vlees smolt bijna in je mond en alles was heerlijk van smaak. Fenomenaal!
Ik ben als bierbrouwer dagelijks bezig met het creëeren en combineren van smaken, maar ook met drank-spijs combinaties. Arman heeft goede wijnsuggesties gedaan voor bij het eten, ik was echt onder de indruk van deze pairings.
Om een lang verhaal kort te houden:
Het concept van Lu+Na is tot in de puntjes uitgewerkt en klopt helemaal. Chapeau!
Ik raad iedereen aan om hier een keer te gaan dineren, het is een fantastische beleving!
Echt puur eten zonder poespas!!
Prachtige zaak waar de eigenaar en de gastvrouw je vriendelijk en enthousiast ontvangen, je proeft de passie bij binnenkomst, en de geuren vanuit de open keuken laten je meteen watertanden!
Kundige gezellige bediening.
We hebben echt fantastisch lekker gegeten en genoten van de heerlijke Armeense wijn, ik vond het fantastisch dit prachtige wijnland te leren kennen!
Het is niet goedkoop maar door de hoge kwaliteit en versheid van de producten iedere cent waard! Wij komen gauw terug (en dan is mijn tafelgenote niet ziek 😉). Bedankt voor jullie passie en enthousiasme!!
Onze eerste keer en zeker niet de laatste keer! Wat een warm ontvangst, fijne sfeer en het vlees is buitengewoon lekker!!
Een echte aanrader vanuit Zeeuws-Vlaanderen🤩👍🏻
Na een dagje SPA Francorchamps hebben we besloten om op de terugweg een steakhouse op te zoeken. Op de route lag Lu & Na, we konden dezelfde dag terecht met 5 personen. Nette ontvangst waarbij de jassen en petten verzocht werden achter te laten bij de garderobe.
Als voorgerecht de tartaar genomen, werkelijk ongekend. En als hoofdgerecht de ‘IMPERIAL’ met 4 personen. Wij hebben nog nooit zulk lekker vlees gegeten, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Werkelijk verrukkelijk! Meer dan genoeg om voldaan door te rijden naar huis. Dikke 10!
PS: wij komen zeker nog eens terug (vanuit Enschede!)
Bij deze keuken staat alles in het teken van exclusieve soorten vlees die zonder veel overbodige franje worden bereid. Ook worden er speciale wijnen en whiskeys geserveerd. Verder zijn de eigenaars heel aardige en gastvrije mensen.
Wij hadden de Wagyu, steak tartare, mojama tonijn en Tomahawk steak. Meerdere lekkere wijnen en Japanse whiskey. Bij vertrek bood de gastheer ons nog een Armeense whiskey aan op het huis.
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en ambience, waar je letterlijk en figuurlijk een kijkje in de keuken mag nemen. Alle gerechten worden bereidt op open vuur. Personeel is erg vriendelijk en bediening is snel.
Het eten zelf was fantastisch, vlees eten voor gevorderden. Heerlijke Wagyu, ossenhaas en tomahawk gegeten. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar zeer zeker gerechtvaardigd voor wat je krijgt.
Al met al een échte aanrader.
